Evet serinin 2. kitabı yazarın kaleminin çok zayıf görüyorum ilk 20 sayfasını okuyunca ne olacağını anlıyorsunzu ve sıkılıyorsun ama yinede akıp giden bir kitap zaten 230 sayfalık kısa bir kitap mafya diyor ama bazı şeyler pek uyuşmadığını hissetim . Smut sahnesi dozunda karakterler çok yüzeysel yazılmış çok derin bir hikaye olabilirdi ama dediğim gibi yazar bence zihnindekileri kaleme dökmekte zayıf kalmış okuyunca anlayacaksınız yine de okumanızı tavsiye ederim