Rica ederim hocam. Kitaba ilgili size şunu paylaşmak istiyorum. Kitaba ilgi duymamın sebeplerinden biri, yaşadığım coğrafya ve insanlarından bahsetmesidir. Bu yüzden bana daha yakın geldi. Kitabı ödünç alarak okumuştum ve okurken bazı yazım ve basım hatalarını bulmuştum.🙂