Kitap
Günün en güzel saatleri huzurla kitap okuduğun anlardır.
1000Kitap
·
1 +1'leme
·
176 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Rica ederim hocam. Kitaba ilgili size şunu paylaşmak istiyorum. Kitaba ilgi duymamın sebeplerinden biri, yaşadığım coğrafya ve insanlarından bahsetmesidir. Bu yüzden bana daha yakın geldi. Kitabı ödünç alarak okumuştum ve okurken bazı yazım ve basım hatalarını bulmuştum.🙂​
Fatma Eylül
Gönderi Sahibi
Egoist Okur yok hocam
severek okuduğum kitaplardan bir tanesidir. Keyifli okumalar.
Fatma Eylül
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim hocam. Güzel ilerliyor gerçekten akıcılığı var. 😊