Bazı kitaplar vardır, okursun ve biter... Bazılarıysa kalbinde yer açar, sen fark etmeden içine yerleşir.
Çok içten, çok bizden, hüzünlü, hayat kadar gerçek bir öykü...
İnsanın yaşadıkları kadar yaşamadıkları, söyledikleri kadar anlatmadıkları da insana yük olur bazen. Hayatın farklı taraflardan zor yanlarını görmüş ve birbirini tanımayan iki insanın karşılaşarak karşılıklı kendi hikayelerini anlattıkları duygu yüklü bir kitap.