Derin bir hüzne sahip psikolojik bir kitap. Kitabı bence zihninin boş ve sakinken okuyun. Akıcıydı,anlatım güzeldi. Okurken zihninizde olayları resmetmeniz bence kolay ve güzeldi. Bazı yerlerde kafa karışıklığına sebep olabilir anlatımlar vardı. Fakat bu bence yazarın psikolojik durumunun karmaşasından kaynaklandığını düşünüyorum. Bu yazarın son kitabı. Bundan sonra intihar ederek ölmüş. Kitapta anlatılanlar ise kendisi yaşamış. Buram buram bir dramatik hikaye yok ortada. Dediğim gibi sadece hüzünlü.. çok beğendiğimi söyleyemem ama kötü kategorisinde de yer almaz bence. Her okuyana farklı hissettirecek türden bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim. Richard Brautigan