İnanamıyorum. Harika bir kitaptı. Kitabı okumadan önce insanların kitabı çok beğendiğini ve hatta Gölge ve Kemik serisinden daha fazla konuştuklarını görünce çok merak etmiştim ve gerçekten de haklılarmış. Bu kitabın yeri bambaşka oldu bende.
Yazarın kaleminin, Gölge ve Kemik serisinden sonra, bu kadar iyileşmesi ilk başlarda beni sanki bambaşka bir seri okuyormuşum gibi hissettirdi. Ayrıca her bir karakterin hikayesi o kadar etkileyici ve derinlemesineydi ki etkilenmemek elde değildi.
-Kaz ve zekasına değinmiyorum bile-
Saatlerce bu kitabı övebilir ve hakkında konuşabilirim sanırım. Kesinlikle uzun süre aklımdan çıkmayacak.
Kargalar MeclisiLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20164,577 okunma