İlk Stephen King deneyimim oldu. Açıkçası konu insanı içine çekiyor. Bir kere başlayınca bırakası gelmiyor insanın. Sadece fazla detaylandırılan durumlardan dolayı bir türlü olaya ulaşamıyorsunuz. Bu hoşuma gitmedi. Kitabın sonu da hiç beklediğim gibi olmadı. Ters köşe oldum. Bu yönden kurgu güzeldi. Son 50 sayfa gericiydi. Onun haricinde çok korkunç gelmedi. Puanım 8/10