Hayatımda daha önce hiç bu kadar iliklerime kadar işleyen bir savaş kitabı daha okumamıştım. Yer yer gözlerim doldu, yer yer fazlasıyla şaşırdım ve savaşın yıkıcı etkilerini gözlerimle hissettim. Tabii betimlerimin bu kadar güçlü olmasında Leonid Andreyev'in de çok büyük bir etkisi var. Diğer okumuş olduğum kitapları da bir hayli güzeldi. Gerçekten okunması gereken yegâne bir eser. Özellikle de Rus edebiyatını seviyorsanız.