İnsanın, çok sevdiği ve her gününü paylaşmak istediği bir insan ile hiç konuşamaması, ona "seni çok özledim,bu gün nasılsın iki gözüm"diyememesi ; günden güne büyüyen bir yara gibi. İkinci bir dünya yok ,maske takmadan içimden geçen duyguları sana anlatmak istiyorum.