·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2026 13:39 Kitabı okurken kendimi sanki bir sınıfın içinde, öğrencilerin arasında hissettim. Kitapta anlatılan olaylar çok sade olmasına rağmen insanı etkiliyor. Özellikle çocukların dünyasına onların gözünden bakabilmek ve yaşadıkları küçük ama anlamlı olayları okumak hoşuma gitti.
Kitabı okurken bazı bölümlerde gülümsedim, bazı bölümlerde ise duygulandım. Anlatım dili akıcı olduğu için sıkılmadan okudum. Bana göre eserin en güzel yanı, gösterişsiz ama içten bir anlatıma sahip olması.