Neden yazıyorsun diye hep sorarlar...
Yazmak, insanın kendi içindeki o derin sessizliği kelimelerle bozma cesaretidir. Kaktüs'ü yazarken, her bir karakterin acısında ve ayağa kalkışında aslında insanoğlunun o bitmek bilmeyen yaşam mücadelesini anlatmak istedim. Bu kitap benim içsel yolculuğumun, sabrımın ve en önemlisi vazgeçmeyişimin bir meyvesi. Bugün kendi yazdığım dünyaya dışarıdan bakarken duyduğum gurur, kelimelerle tarif edilemeyecek kadar büyük. Kaktüs
Alıntı
·1 alıntı·
62 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şahanesiniz, tebrikler ✨
Asya Arslan
Gönderi Sahibi
🌸☺️