Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 20 Haziran 2026 19:33 Başlangıçta intihara bakış açısı ve hiççi düşüncesinden kaynaklı çok hoşlanmadığım bir kitaptı daha sonrasında aslında sorgulamaktan çoğu zaman fazlasıyla korktuğumuz için adını bile anamadığımız şeyleri sorguladığı ve toplumun çoğu kesimi tarafından zehirli ilan edilebilecek düşünceleri korkusuzca ve cüretkarca açıkladığı için fazlasıyla beğendiğim ve takdir ettiğim bir kitap oldu. Çoğu konuda yeni bir pencereden yaklaşmaya başladım ölüm ve yaşama. Yazarı cesareti ve tanrıya bile meydan okur tavrından kaynaklı ciddi bir takdiri hak ediyor.