Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 20 Haziran 2026 23:18 Yazarın okuduğum ilk kitabı ve merak da ediyordum. Kitabın isminden de anlaşılacağı üzere veba salgınının Oran şehrini ele geçirmesini ve insanların hayatını nasıl etkilediğini anlatıyor. Anlatılanlar kovid sürecinde yaşadıklarımıza da benzediği için hiç yabancı gelmedi. Benim beklentim belki daha yüksekti ama anlatılanları zayıf buldum. Hatta sonlarına doğru biraz sıkılarak okudum. Okuyarak hata yaptığımı düşünmüyorum. Neticede yaşananları farklı karakterler üzerinden farklı bakış açılarından okumak güzeldi. İlgi duyanlar okuyabilir.