6/10
·309 syf.··
2026 2. kitabı
Çok iyi diyemem çok berbatta diyemem sık sık tekrarlar ve aynı konuların etrafında dönmesi biraz sıktı. Okuduğuma pişman değilim Norveç edebiyatından bir eser okumuş oldum önerir miyim akıcı kitap sevenlere önermem.
MirasVigdis Hjorth · Siren Yayınları · 20216,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.