·256 syf.····Okunma: 21 Haziran 2026 18:56 İkinci defa bir kitap okurken kalbim sıkıştı! Ne güzel anlatmış farkındalığını Waris Diere! Sanırım her coğrafyanın kendine has değiştirilmesi zor özellikleri var. Ama bu nedense hep kadınlara zarar olarak dönüyor. Kadınlarımızı bir obje olarak görmeden, insan olarak değer vermeyi bilmeliyiz. Çok güzel bir dinimiz var ve iyiki bende bu dinin bir parçasıyım.
İçim buruk bir şekilde kitaba veda ediyorum.. sanırım etkisi uzun sürecek.. sevgilerle..