Evet bu kitapda yine en sevdigim sey kizlar daima dik olmasi ve bir erkege muhtac olmaması. Scarlett da öyle . kendisi gayet herzaman dik başlı ve cesur. Bir erkeğe muhtaç değil. Ve wolf ile aralarındaki kimyayi asiri sevdim.
Wollf un kimligi ve gecmisi ardından kiler ele alışları ni beğendim. Birazdaha safe iliskileri var benim gözümde.