Bir insanı tanımak için güven gerekir. Karşınızda bulunan kişinin tanınmaya değer olduğuna,size iyi geleceğine, sizi anlayacağına, seveceğine, iyileştireceğine güvenirseniz zaten onu tanımanın ilk adımını atarsınız. Unutmayın güveninizi sarsacak kişiler hep olacak ama bu kimseye güvenemeyeceğiniz anlamına gelmez :)