10/10
·504 syf.··
Beğendi
·
2026 18. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 20:55
Sahi neydi ev, ne zaman evde olurduk ? Kitapların sayfalarında kaybolduğumuz zamanlarda mı, sevdiklerimizle olduğumuz zamanlarda mı ? Dört duvar bi ev olabilir miydi ya da bi insan? Evde olduğunu hissetmek için anlaşılmak mı gerekiyordu. Seherle çıktığımız uzun ve yorucu bi yoldu . Kitabı okurken çok zorlandığım anlar oldu bazı yerleri çok yorucuydu ama kendimize sormamız gereken soruları sordurdu. Seherle olan yolculuk keyifli ve bir o kadar da yorucuydu. Okuyacaklara Buen Camino...:)
EvNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20256,8bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.