Açıkçası beğendim ve beğendiğim için fikrimden nefret ettim neden mi nefret ettim çünkü kitap çalıntıymış ve bu durum canımı sıktı. Oysaki çok hoş bi kitaptı. Benzetme yapmayı çok isterdim ama yani etrafımızdaki çoğu insan fabrika basımı gibi birbirinin aynısı. O insanları yargıladığım kadar bu kitabı da yargılamam istiyorum ama kıyamıyorum çünkü ÇOK GÜZELDİ ANLIYOR MUSUNUZ İLK DEFA BİR FANTASTİK KİTAP BU KADAR HOŞUMA GİTTİ OF