Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 21 Haziran 2026 21:42 Kitapta yaşamın kısalığı ve zamanın akıp gidişi anlatılıyor. Dışsal unsurların insanı sarsmasını önlemek için kişinin kendi içine çekilmesini ve zihnini yenilemesinden bahsediyor. Yazar, bu öğütleri verirken maalesef karamsar bir gerçekçilik var. Sözlerinde de belli ediyor.
'Zaten öleceksin imkanın varsa şimdi öl yok eğer şimdi ölmeyeceksen iyi insan ol sana kötülük yapan biri olsa bile' kafasında takılıyor. Bu düşüncesenin altında imparator olması yatıyor olabilir zira Türkiye bu naiflik için doğru ülke değil.