️Kurtuluş Savaşı yıllarında bir savaş gazisi subay gözünden o dönemin köy hayatını anlatıyor. Edebi yönü tartışmasız çok iyi. Lakin Anadolu köylüsünu bu kadar cahil göstermesi çok acımasız geldi. Savaşın yaşandığı köylerden birinde doğup büyümüş ve bir Çanakkale Savaşı şehidinin torunu olarak Anadolu köylüsünu bu kadar yermesini kabul etmiyor. Mutlaka kitapta bahsedilgi gibi köyler vardir lakin genele bağlamak haksızlık olur. Kitapta eleştirdiği köylünün cahillikleri şehirlerde yaşanmıyor mu? Ayrıca Müslüman olmayı cahil olmaya sebep göstermesini de kabul etmiyorum. Ve kitap kahramani, başkasının karısına hisler beslerken ve sonunda sevdigi kadini yarali olarak bırakıp giderken eleştirdiği köylülere benzememiş miydi? Bunların yanında Kurtuluş Savaşı yıllarındaki zorluğu çok güzel aktarmış. #okudumbitti