Güzel değil ama yine de attım çünkü neden olmasın
·1 alıntı·
2.293 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Saçmaladığının farkında değil biri el atsın şunaaa mükemmel lan aaa
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Jdjdjfjf yerimm bakk senii
Neden güzel olmadığını düşünüyorsun meselaa?
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Hissizbirkız twşekkürler aşkk
Tek kelimeyle güzel iki kelimeyle çok güzel.
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederimm
Ooa gözün rengi ayrı kirpikler ayrı olaaayyyy
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Ahsen teşekkkürler ball senin güzelliğin
Ohaohaoha düştüm
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Jsjssjjsjs
Reklam
Kahvenin en güzel tonuu
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Yaa yerim senii bakk