Nehirrr
@Nhr_K
Takip Et
Güzel değil ama yine de attım çünkü neden olmasın
82 beğeni
·
1 alıntı
·
2.293 Gösterim
15 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Meliss
Saçmaladığının farkında değil biri el atsın şunaaa mükemmel lan aaa
3
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Jdjdjfjf yerimm bakk senii
2
1 yanıtı göster
Gizle
Hissizbirkız
Neden güzel olmadığını düşünüyorsun meselaa?
2
Önceki 2 yanıtı göster
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Hissizbirkız
twşekkürler aşkk
1
Gizle
Ali
Tek kelimeyle güzel iki kelimeyle çok güzel.
1
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederimm
Gizle
Ahsen
Ooa gözün rengi ayrı kirpikler ayrı olaaayyyy
1
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Ahsen
teşekkkürler ball senin güzelliğin
1
Gizle
Irmak
Ohaohaoha düştüm
1
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Jsjssjjsjs
1
Gizle
Reklam
Görkem
Kahvenin en güzel tonuu
1
Nehirrr
Gönderi Sahibi
Yaa yerim senii bakk
1
Gizle
İleri