️Sadeetin Ökten hoca ile Kemal Sayar hocanın sohbetlerinin kitaba dönüştürülmüş hali. Seri olan kitapların 3. sünü okumak nasip oldu.Yaşadığımız şu çağı çok güzel anlatmış ve asıl gayemize tutunmak için yollar göstermiş. Rehber olacak bir kitap. #okudumbitti