️Başlangıçta çok karışık gelmişti. İç içe geçmiş,gerçekle düş arasında gidip gelen ve birbiriyle kesişen hikayeler. Kitabın çoğu yerinde masal tadı aldım ve belki değişik gelecek ama konusunu İnterstellar filminin kurgusuna benzettim. Ayrıca İskender Pala'nin kalemine de benzettim. #okudumbitti