Zekice düşünülmüş yazılmış bir kitap,yani bazı kısımlarda benim zeka seviyem dahi yetmedi diyebilirim.Ama sonu olsun ilerleme şekli olsun mükemmel ilerliyorduu,tek sorun alazın yaptıkları (ki oralarda nedenleri vardıı) ayrıca en çok hoşuma giden şey alazın evlilik teklifi ettiği kısımdı