·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 00:38 Sarah Jio bu sefer bizi Livingston ailesinin sırlarla dolu geçmişine götürüyor.
Hikayeyi bir 40'lardaki Flora'nın dilinden,bir de 2000'lerdeki Addison'ın dilinden okuyoruz. Her karakter ilmek ilmek işlenmiş,zengin bir geçmiş hikayeye sahip,çok sağlam bir kurgu.
Fakat bu kitap bana yazarın diğer kitaplarından biraz daha farklı geldi.
Açığa çıkan sırlar ve karakterlerin geçmişleri diğer kitaplara göre daha karanlıktı. Ama şunu kesinlikle söyleyebilirim ki,elimden bırakamadım. Çok sürükleyici ve kendini merak ettiren bir hikaye. Bu açıdan yazarı çok seviyorum;kitapları kafanızı yormayan ama merak ettiren,okurken içinizi ısıtan bir yazar Sarah Jio.
Okumayan kalmasın diyorum(^o^)