Gerçek konuşmak gerekirse kadın karakter (ismini unuttum ) her fırsatta ağlayan birisiydi,kitabın yarısı onun ağlamazı dramı ile geçti bu yüzden çokta bayıla bayıla okudum diyemem ama bir diğer taraftan bakarsak dram konulu okumayı sevenler bu kitabıda severler.