Çok güzel bir kitap,OKUYUN,OKUTTURUN OKUMAZLARSA TEHDİT EDİN AMA OKUTTURUNNNN.Konusu ne kadar klasik olsa dahi mükemmel anlatılmış ve sanki hiç yazılmamış bi kurgu hissiyatı verilmişşş.6 saatte felan bitirdim. Hatta yanlış hatırlamıyorsam bu kitap ve 2. kitabı toplam 24 saat olmadan bitirdim