·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 07:36 Bu kitabı büyük bir merak ve tavsiye üzerine okumaya başladım. Ne yazık ki beklentilerimi karşılayamadı. Hikâyenin vermek istediği mesajları anlayabilsem de anlatım dili ve olayların ilerleyişi beni içine çekmeyi başaramadı. Kitabı okurken karakterlerle bağ kurmakta zorlandım ve bazı bölümler bana oldukça yavaş geldi.
Elbette kötü bir kitap olduğunu söyleyemem; fakat bana hitap eden bir okuma deneyimi olmadı. Hatta kitaba 5 puan vermeyi düşünsem bile bunun gerçekten keyif aldığım ortalama kitaplara haksızlık olacağını hissettim. Bu yüzden puanım 10 üzerinden 4.