Esirgemeyeceğim valla çok güzel kitaptı sabah 6 kadar okumuşum hiç anlamadkm çok akıcı yazarın ilk kez kitabını okuyorum ve bayıldım yani bu tarz şeyleri seviyorsanız kesinlikle okuyun james karakterini neden çok sevilmediğini anlamadım wendy abartı kötü davranmadı (yaşaığı travmalara bakarsak) ara ara okuuacağım bir kitap klasik tahmin edilebilir ama ben beğendim yami