Her şeye teğet geçmek ve böylece yaşayıp gitmek... bence çok etkileyiciydi. Ayrıca kaybedilen duyguları da çok çok iyi anlatmış... çalışma hayatına atılan herkesin okuması gerektiğine inanıyorum. Belki tayinin tatar çölüne çıkmıştır da haberin yaktur:)