BAYILDIM BEN NİYE BU KİTAPLARI BU KADAR ERTELEMİŞİM OOO KAADAR İYİDİKİİİ
ilk kitaptan sıkılıp bırakmayın bir günde iki kitabını okudum o derce güzel kitap bayıldım yani kesinlikle sarıyor olay kurgu hepsi süper anlatım tarzı da iyi AAA HEMEN DİĞERİNE BAŞLIYORUM