Puan vermedi·672 syf.·
7 günde okudu
·
2026 41. kitabı
N. G. Kabal
8.6/10 · 10,3bin okunma
·
183 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyi okumalar dilerim umarım beğenirsin ben beğenmiştim 1 ve 2 yi:))
Geceyi seven biri
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim evet çok güzel bir kitap bende 2. Başladım
Ayy bu seriyi çook sevmiştim daha geçen ay bitirdim 🥹 umarım sen de seversinnn Nova 🫶🫶🫶
Geceyi seven biri
Gönderi Sahibi
Sadece bir kitabını okudum ben birinci kitabı sanıp 2.5 kitabı okumuştum dedim tekrar baştan başlayalım güzel kitap yaa sarıyor gerçekten 🌸💕