Sakar kitabı çocuğa şiddeti aile içinde istenilmeyene yapılabilcek en uç kötülüklere maruz kalmayı anlatıyor,anlatıyorda tamamen kapalı bir örüntü üzerinden konu anlatımı ile değilde duygusal ifadelerden uzak kör noktalara asla ışık tutulmadan sanki mahkeme salonunda ifalerin okunması gbi entresan bir kitap gerçekten şişirilmiş kitaplardan gına geldi insanın okuma istegini dusuruyor almayın okumayın