Puan vermedi·78 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 16:26 kitabı elime ilk aldığımda "aman işte, bin yıllık mitolojik tanrı kavgaları, bana ne faydası olacak?" kafasındaydım. Ama biraz içine girince fark ettim ki, aslında Aiskhylos ta o zamandan bizim bugünkü dünyayı, plaza hayatını, hatta memleket gündemini yazmış. Kitap resmen bir güç dengesi ve sistem eleştirisi.
kitap bize şunu çok net gösteriyor: Bizi fiziksel olarak bir yerlere bağlayabilirler, hayat kalitemizi düşürebilirler, önümüze engeller koyabilirler ama kafamızın içindeki o özgür düşünceyi, o ateşi asla söndüremezler. Ne kadar baskı yaparsan yap, en son sözü her zaman düşünen ve üreten akıl söylüyor.Bence herkesin, hayatın haksızlıklarına karşı bir parça "Prometheus duruşu" edinmek için bu kitaba bir göz atması şart.