Keşke bende böyle bir şey yazabilsem.
10/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2026 11. kitabı
Ne harika yazılmış bir kitap ya. Zaman buldukça ara ara tekrar dönmek isteyeceğim bir kitap. Uzay yolculuğunun zorlu mücadelesinin büyük bir dostlukla birleştiği harika bir kitap. Bir bilim kurgu hastası olarak kitabı okurken sürekli not aldım unutmamam gereken daha sonra bakmam gereken bir sürü şey var çünkü kitabın içinde. Okuyacak dostlarada not almayı tavsiye ederim. Çok güzel hisler içeren insanı düşündüren keyifli mizah yönü tadında bir kitap. Keşke bende böyle bir şey yazabilsem dedirtti. Bilim kurgu ve diğer bir çok alandaki yanlarının yüksek olduğunu düşünüyorum kitabın. Tartıştığı konular ve anlattıkları düşündürücü. Eh bir kitaptan daha başka ne isteyebilir insan.
Kurtuluş ProjesiAndy Weir · İthaki Yayınları · 20251,716 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.