Keyifli okumalar 🌼 ben bu kitabı yarım bırakmıştım yoğun bir zamanıma denk gelmişti tam odaklanamamıştım ama konusu güzele benziyordu. Hâlâ merak ettiğim bir kitap, bir gün tekrar başlayacağım. Senin de yorumlarını bekliyorum başlamam için birisi bana bu kitabı övmelii 😃