·304 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 19:26 Akıcı bir kitaptı. Kitabı okurken neyin ne olacağını asla tahmin edemedim sondaki zarfı okurken şok oldum. Ters köşe yediğim bir kitap oldu. Okuru kitaba dahil etmekte güzel bir detaydı. Stickerlarla bölümde nasıl duygular geçeceğini tahmin etmek eğlenceliydi. Argo kulanmı hiç yoktu. Tetikleyici unsur çok yoktu. Gizem sevenlerin sevebileceği bir kitaptı.