·416 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 19:22 Debbıe Macomber’ın eserlerinden ilk okuduğum yapıttı . Açıkçası beni hayal kırıklığına ugrattı. Belki çeviriden, belki de yazarın konu seçiminden dolayıdır. Kitapta çok fazla beni etkileyecek yoğunlukta duygusallık yoktu. Ayrıca karakterle arası geçiş yapılırken herhangi bir işaret olmaması da okurken duraksamama ve kafamın karışmasına sebep oldu.Çok fazla karakter olduğu için ve karakterler arası da hızlı geçiş olduğu için çok anlam vererek okuyamadım maalesef ki