Son bir sınavım kaldi onu da persembeye koymuslar cok sıkıldım bundan biraz okudum dursun burda simdilik. İkinci kitabın sonundan artı başındaki mektuptan bu kitapta neler olacağı da o kadar belli ki Evangeline ikinci kitabın başında kendine yazdığı mektubu ne zaman bulacak kim bilir... Bu arada bi anda bu seriden sıkıldım ara verdim diye mi bilmiyorum ama aman aman bir sey olmuyor ya🫤 Ask dediler geldik hani ask? Ben mi odunum arkadaslar...😭😭