Erkek karakterden nefret ettim aynı zamanda da erkeklerden :(
Bekleyişimden kaynaklı olabilir ama nedense Kimberley Freeman ' ın yazdığı bir kitabı okuyor gibi olmadım :(
Bana bitse de başka bir kitaba başlasam duygusu yaşatan kitap => Bir Kadının Saklı Mevsimi :(