Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 14:54 Ben bu kitapta, kişilerin duygu durumunun dengede tutulmazsa neler olur onu gördüğümü düşünüyorum. Kitapta saf kötülük üzerinden çıkılmış yola ama bence bu durum saf iyilik ya da farklı bir duygu üzerinden de gidilebilirdi. Ben bu kitapta; duyguların dengede kalmasının önemini, iyiliğin bazen yorucu, kötülüğün ise bela olduğunu, ikisinin de saf bir şekilde insanda olmasının insanı nasıl yorduğunu gözler önüne seren bir eser olduğunu düşünüyorum. Her türlü duygu her insanda var ve bunların insan hayatındaki dengesinin önemli olduğunu gördüm.