Keşke
10/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2026 25. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 17:41
kitap çok akıcıydı severek okudum Fikret ve Sabia nın hikayesini okumak güzeldi . Yaşadıkları hislere ortak olmak , birbirlene olan sonsuz sadakatleri ölene kadar birbirlerini beklemeleri çok güzeldi. Kitapta fazlasıyla siyaset bulunuyor fakat ben siyaset olaylarıyla fazla ilgilenmediğim için bazı yerlerde sıkıldım ama bilmediğim konularıda bu sayede öğrenmiş oldum onun dışında kitap çok güzeldi son sayfalarında göz yaşlarıma hakim olamadım Kitap tavsiyemdir okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim
KeşkeSema Soykan · Alfa Yayınları · 20212,014 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.