·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 20:23 Yazarın bu kitap ile okuduğum dördüncü kitabı oldu. Daha öncekileri sevmiştim ama bu kitap için aynı şeyi söyleyemem, beğenmediğim kitaplar için daha önce de kurmuş olduğum bir cümle var yine tekrarlıyorum. Belki de yanlış zamanda okumuşumdur. Hikaye biraz bölünüp durdu sanki. Akış olarak okumayı bölüyor sanki. Tamam yine güzel gülümseten zeka kokan espriler eleştiriler vardı tabi ama dediğim gibi yüksek not veremedim. Artık yaz okulunda bakacağız duruma benim olumsuz yorumuma bakmayı siz. Okuyun herkesin ağız tadı farklıdır sonuçta. Yine muhteşem bir cümle ile bitirmiş olayım. Sağlıkla