·464 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 20:39 Eveet.. şey bu kadar boş bir kitap olmasını beklemiyordum. Hiç bir beklentiye girmeden öylece bom boooşş bir şey okumak niyetindeyseniz bu tam olarak o kitap. Karakter gelişimi yok, olay akışı yok, bir giriş gelişme sonuç yok kurguda. O kadar sayfa yerine son yüz sayfa gayet yeterli olurmuş aslında. Okuyorsunuz ve bitiyor kitap, beyninizi yormaya gerek yok. Kız karakteri hiç sevmedim. Asalak gibi bir şey, altı doldurulmamış boş bir ana karakterdi. Romeo ile aralarındaki ilişki de saçmalıktan başka bir şey değildi. Sevmedim. İyi ki indirimden almışım yoksa daha çok üzülürdüm.