·112 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 21:49 İlk Rüveyda kitabını okumuştum ve bir toplulukta otururken güzel şiirleri var demiş bulundum. Ondan sonra o toplulukta olan herkes üçer beşer alıp alıp hediye etti Nurullah Genç'in kitaplarını. Hayır, almayın sadece bir kitabını sevmiş bulundum diyemedim :)
Kitaba gelecek olursak; dili çok karmaşık, okurken yoruyor beni. Özlem, bekleyiş, aşk… Her şey var.
Keyif aldım mı? Hayır.
Okunur mu? Okunur.
Keyifli okumalar.