Aile dramlarının prensi Alex Shculman’dan okuduğum ilk kitap. Öncelikle dili çok iyi. Zaman geçişleri de başarılı hikayeden hiç koparmıyor sizi. Ancak kitabı okumadan maruz kaldığım bilgiler çok sağlam bir ters köşe olduğunu fısıldıyordu bana. Bu biraz okuma zevkimi baltaladı. Hiç bir ters köşe olmasa da zaten çok başarılı bir roman.
Sırada malma istasyonu ve tabiki 17 Haziran kitapları var. O kitaplarda yeniden buluşmak dileğiyle sevgili okurlar. Hepinizi çok seviyorum