1 K KÜLTÜRLÜ AİLESİ HAYIRLI GECELER DOSTLAR
Benim hiç ağladığım fotoğrafım olmadı. Güldüğüm fotoğraflara ağladığım oldu.Saygılarımla.
··1 alıntı·
1.960 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz hocam 🙂severek takip ediyoruz. :)
Gülaydınlar teşekkürler ediyorum bilmukabele bende keyifle okuyorum hocam sizin iletileri saygılarımla.
Eğitilmemiş karakterler de başkalarının başına bela olur hep🙂 Huzurlu geceler hocam🌸
Eğitilmişler de bela oluyor be hocam akşama kadar toplumun şah damarında görev yapan biriyim,,,,iki tarafta eğitimli sıkıntı çok anlayışlı yok çünkü empatik değiller,,sempati kayboluyor böyle olunca hocam,,saygılarımla huzurlu geceler diliyorum.
Bir kimse ama birinin her şeyi karakter eğitiminde/inşasında empatinin önemi büyük diyebiliriz o zaman hocam☺️ saygılar..