lisede okuyup “psikoloji mi okusam ya” diyerek eşit ağırlığa geçmeme(dolayısıyla da hukukçu olmama) vesile olan kitaptır. içerisinde çok özgün hikayeler mevcut bir anı günlüğü gibi de düşünebilirsiniz. bir psikiyatristin meslek hayatı boyunca denk geldiği ilginç vakaları akıcı bir dille ele alıyor. psikolojiye ilginiz olmasa bile okunabilecek dikkat çekici çok sürükleyici bir kitaptır