Her şiirle eski bir acıyı kanatlandırmaya yürek yeter mi?
Okurken çoğu yerde, damla damla yaralarımızın üstüne basıyor yazar. Hayır! Geçip gitmiyor, duruyor dinliyor.. acılar bir bir dökülüyor ve hoopp! Bir başka sayfa, başka bir eski defter!
Okurken gerçekten söylendim arada, serzenişte bulundum. Herkesin mı yarası aynıydı yoksa şairlerin acıklı mısraları mı her yaraya dokunuyordu? Bilemedim..
Sonsuzdan bir önceki.. sonrasında bitecek sanki.. herşey bir anda buhar olup uçacakcasına.. en çok mısralarına mısra eklediğim şiir kitaplarından biri oldu :)
Kısa, güzel ve özdü. Açık dili ile birçok kişinin okuyacağı ve duygulanacağı hoş bir şiir kitabı, yazar Yasin Güven Beyefendinin kalemine, gönlüne sağlık..
Şiirlerle kalın.. Selâmetle..