“Öncelikle, kitabın bir öngörü sunduğunun farkındayım; ama sunulan öngörü resmen popüleriteye hitap ediyor. Özellikle hâkim medeniyet üzerinden yazılmış ve birçok çarpıtma dolu. Hakeza, ‘savaşları bitirdik’ derken yazarın kendi ülkesi Filistin’de insanları bombalıyor. Bu kitap, anca yeni ateistlerin ekmeğine yağ sürer ve çok yönlü bakamayan bazı kesimlerin işine yarar. Çok fazla eleştirilecek kısmı var.” Açık konuşmak gerekirse kitaba tümden müsbet yaklaşan bir insan ya ideolojik bakıyordur yada gerizekalıdır diye düşünüyorum.